Aktuálne prístupy tvorby podnikateľskej stratégie v kontexte udržateľného rozvoja podniku
Bondareva Irina , Tomlain Juraj , Rečičár JakubDostupnosť : Vypredané Externý sklad Skladom
Názov projektu: Systemizácia vplyvu faktorov a podmienok znalostného manažmentu v kontexte tvorby podnikateľskej stratégie na pracovnú motiváciu a jej odraz v raste efektivity, resp. udržateľnosti úrovne podnikateľskej činnosti. Poskytne čitateľovi ucelený a komplexný pohľad na problematiku formovania a zavádzanie podnikateľských stratégií – marketingovej stratégie, finančnej stratégie a stratégie využívania znalostí, v kontexte prijímania efektívnych manažérskych rozhodnutí pre udržateľný rozvoj MSP. Prínosom je spracovanie a navrhnutie samotnej metodiky tvorby a implementácie marketingových stratégií pre začínajúce MSP a tiež konkretizácia aplikácie analýzy finančných koeficientov na hodnotenie vypracovanej stratégie podniku.
Vlastnosti knihy
- Edícia: skriptá
- Vydanie číslo: 1.
- Vydanie rok: 2015
- Väzba: V2
- Počet strán: 101
- Rozmer [mm/formát]: A4
- ISBN: 978-80-227-4389-1